1. Forma reklamy ma znaczenie

Wiadomo nie od dziś, że reklama jest dźwignią handlu. Bardzo wiele młodych osób zdaje sobie z tego sprawę i szukają alternatywnych rozwiązań dla ulotek lub reklamy internetowej. Od kilku miesięcy coraz popularniejszą formą reklamy stają się balony z nadrukiem. Na czym polega ich skuteczność? Są przede wszystkim tanie w produkcji i bardzo efektywne. O takiej oraz o innych formach reklamy dowiecie się poniżej.

Jak zdobyć lokalny rynek?

W przypadku osób, które założyły firmę w swojej rodzinnej miejscowości może pojawić się problem ze znalezieniem klientów. Społeczeństwo jest już znudzone ulotkami, ponieważ mimo, że z uśmiechem biorą je do rąk, to jednak nawet ich nie czytają. Nie ma znaczenie, że forma reklamy jest bardzo dobra, treść jest odpowiednia – skoro przechodzeń nie czyta treści, to ta forma reklamy nie będzie właściwa. Co zatem zrobić? Bardzo ciekawym rozwiązaniem będą balony reklamowe w wielu formach. Najciekawszą formą będzie zamówienie prawdziwego, dużego balonu z reklamą, bo taka forma prezentacji przyciąga uwagę i może zapewnić zainteresowanie usługami bądź też firmą. Jak to wygląda cenowo? W przypadku dużych balonów z helem będziemy się musieli trochę wykosztować, ale zdaniem entuzjastów tej efektywnej formy – wydatek bardzo szybko się zwraca.

Zdobywanie lokalnego rynku to nie tylko balony z helem, ale wszystko to, co nowoczesne i praktycznie niespotykane. Nawet reklama na samochodach jest już przeżytkiem, a oklejone tylne szyby autobusów nie wzbudzają żadnego zainteresowania, choć inwestycja na taki cel jest bardzo kosztowna.

Drogo czy tanio?

Ze statystyk wynika, że przeciętny przedsiębiorca wydaje blisko 120 złotych miesięcznie na reklamę swojej firmy. Zazwyczaj wybiera on metody konwencjonalne, na przykład reklamy w Google lub kampania z udziałem tej firmy. Wydatek 120 złotych zazwyczaj zwraca się po kilku dniach, ale nie generuje wielkich zarobków. Jeden balon czy nawet balony mają o wiele większą moc. Mimo, że ich wynajem będzie kosztował parę złotych, to jest to opłacalny interes, gdyż tylko garstka firm decyduje się na podobny ruch.

Przytoczyliśmy tutaj sumę 120 złotych jako średnia pieniędzy wydawana na reklamę. W przypadku balonów wydatek będzie oczywiście większy, jednak inwestycja zwraca się po kilku dniach, a przez kolejne tygodnie generuje zyski. Reasumując: Wynajem balonu to bardzo dobra opcja, która zazwyczaj wielokrotnie się zwraca.

Dwóch takich …

Możliwe, że większość z Was nie zna tej historii, ale kilka lat temu dwóch wspólników postanowiło rozkręcić swój interes na dobre. Na początku było bardzo ciężko, ale po jakimś czasie wpadli oni na pomysł inwestycji w balony reklamowe. Balony z helem o wymiarach kilku metrów na kolejne kilka metrów przyniosły oczekiwany sukces i firma stała się rentowna. Tych dwóch wspólników dzisiaj zamierza otworzyć kolejny interes, ale związany z balonami, gdyż dzięki ich sukcesowi mają nadzieję, że każda inna firma również będzie mogła liczyć na podobne efekty.

Zalety balonów reklamowych

Balony z reklamą są bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ napędzają gospodarkę i są odskocznią od innych form marketingu. Znów sięgniemy po kilka statystyk, gdyż są one bardzo ciekawe. Przede wszystkim liczba osób reklamująca się balonami rośnie z miesiąca na miesiąc. Sam biznes balonowy jest niezwykle intratny, ale przy tym zachowuje swoją uczciwość. Średnio co pół roku właściciel firmy decyduje się na jakikolwiek ruch w stronę reklamy, a za kolejne dwa lata co drugi przedsiębiorca zainteresuje się balonami reklamowymi. Nie są to żadne mity, ale statystyki.

Plusy balonów reklamowych:

– widoczność,
– wzbudza zainteresowanie,
– wiele możliwości instalacji reklamy,
– zasięg do dziesięciu kilometrów lub więcej,
– balony mogą być formą inwestycji.

Dla kogo taka forma reklamy?

Balon może być doskonałą formą reklamy dla firm, które szukają klientów w pobliżu biura (spore miasto). Czasami wydaje się, że reklama w Internecie jest o wiele lepsza, ale nie zawsze tak jest, a ponadto kampania reklamowa kosztuje w sieci bardzo dużo pieniędzy.

W ostatnich latach najczęściej z balonów korzystały komisy samochodowe oraz firmy zajmujące się cateringiem. W roku bieżącym balony są brane pod uwagę przez firmy zajmujące się środowiskiem oraz wszystkim tym, co „eko”. Średnie nakłady na reklamę w postaci balonów to kwoty rzędu jednego tysiąca złotych miesięcznie, a zysk z tej operacji to przynajmniej stu nowych klientów, w tym dziesięciu potencjalnie zainteresowanych dłuższą współpracą.

Każda forma reklamy jest dobra pod warunkiem, że przynosi po czasie zyski. Jeszcze kilkanaście lat temu modne były ulotki, ale w dzisiejszym świecie jest to zbyt mało. Internet, reklama na torebkach foliowych czy balony reklamowe są zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że za kilka lat nie tylko lądowa forma reklamy będzie przynosiła dochody, ale głównie powietrzna. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do czytania innych naszych artykułów.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *