Czy torby papierowe z nadrukiem to marketingowy strzał w dziesiątkę, a może stopę?

Rozkręcanie biznesu nie jest wcale takie trudne, jeśli traficie do ludzi, którzy potencjalnie będą zainteresowani Waszym produktem. Warto wstrzelić się od razu w grono wielu ludzi, zatem torby z nadrukiem będą doskonałą decyzją. Zamawiacie kilka tysięcy reklamówek, zanosicie je do sklepu i rozdajecie za darmo. W efekcie kilka tysięcy ludzi momentalnie zauważy Waszą reklamę. Może się wydawać, że taka reklama jest bardzo prosta, a wręcz banalna. Tak się tylko wydaje. Z doświadczenia wiemy, że to co jest z pozoru proste w rzeczywistości będzie bardzo skuteczne. Samo hasło reklamowe ma bardzo wielkie znaczenie w procesie sprzedawania reklamy. Pewnie większość z Was kojarzy słynne hasło „siedzę na koniu” marki Old Spice. Ta firma sprzedaje mnóstwo produktów tylko dzięki temu, że wymyśliła bardzo chwytliwe hasło reklamowe. Mimo, że większość z Was nie kupuje perfum marki Old Spice, to znacie ją na tyle, aby wymienić ją w gronie dobrych i ciekawych firm. Gdzie można kupić torby z reklamowym nadrukiem? Wystarczy wpisać do wyszukiwarki hasło „torby papierowe producent” i momentalnie znajdziecie bardzo wiele ciekawych firm zajmujących się ich produkcją. Koszt stworzenia kilkuset sztuk jest bardzo niski i dlatego warto spróbować. Jeśli spot telewizyjny ogląda średnio jeden milion widzów, to reklamówkę z reklamą około 100 osób. Oczywiście jeśli mieszkacie w sporym mieście. Osobiście uważamy, że prosta reklama jest najbardziej skuteczna. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Młode firmy muszą mieć dobry start, ale nie powinny inwestować kto wie ile pieniędzy w reklamę, bo nie ma to żadnego sensu. Jeśli rynek oferuje nam coś tańszego, to warto się tym zainteresować. Jak myślicie? Ile ze 100 000 torebek reklamowych zostanie zauważonych przez przypadkowych ludzi? My wiemy, że ponad połowa. Torby reklamowe z nadrukiem są dostępne w sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również online. Pewnie dopiero teraz zrozumieliście magię prostej reklamy. Cały nasz serwis internetowy opowiada o prostocie, bo jesteśmy wielce przekonani o skuteczności tej formy reklamy. Nie ma sensu wydawać wielkie pieniądze na spoty lub billboardy, bo mogą być one skuteczne ale wcale nie muszą. Coś prostego zawsze będzie dobre.

 

Każda osoba pragnąca sprzedać jakiś produkt, bądź też zareklamować swoje usługi szuka najlepszych miejsc do umieszczenia loga oraz hasła reklamowego. Jedni wybierają kubki, inni długopisy a jeszcze kolejni robią wielkie bannery w Internecie. Czy taka reklama może być skuteczna? Każda reklama będzie skuteczna, jeśli wiele osób ją zobaczy. A co powiecie Państwo na torby papierowe z reklamą firmy lub usługi? Czy w naszym kraju taka forma promocji ma szansę bytu? Oczywiście, że tak i o tym będzie nasz tekst.

Torby reklamowe są znane od wielu lat. Początek ich tworzenia miał miejsce w latach dwudziestych XX wieku w Stanach Zjednoczonych. Stany to kraj wysoko rozwinięty, dlatego tam reklama jest bardzo ciekawą dziedziną. Umieszczano już reklamy na słupach, billboardach, więc postanowiono zrobić coś ze zwykłą torbą papierową. Wymyślono, że na torbie umieszczą nadruk połączony z ciekawym logiem i zaczną oddawać je sklepom. Sklepy bardzo chętnie przyjęły taki prezent, dlatego dzisiaj jesteśmy świadkami jak moda na takie papierowe reklamóweczki rośnie i rosnąć będzie nadal. W Polsce póki co torby z papieru nie są jeszcze tak popularne, ale jest to spowodowane faktem, że bardzo wielu z nas nie korzysta z eko rozwiązań. Jesteśmy przyzwyczajeni, że siatka ma być plastikowa oraz mocna. Nic bardziej mylnego. Torby z papieru są o dziwo bardziej wytrzymałe, bo to nie jest zwykły papier, a coś a’la brykiet.

Czy torby papierowe z nadrukiem to marketingowy strzał w dziesiątkę, a może stopę?

Papierowe torby to naprawdę strzał w dziesiątkę. Wystarczy podejść do tego tematu z pierwszej osoby. Wyobraźcie sobie Państwo, że jedziecie do sporego hipermarketu na zakupy. Kupujecie sobie różne produkty, idziecie do kasy i szukacie dla siebie reklamówki, aby jakoś dotargać swoje zakupy do samochodu. Wybieracie ciekawą i ładną torbę papierową i pakujecie swoje rzeczy. Idziecie do auta i co jakiś czas zwracacie na siebie uwagę reklamą, która jest umieszczona na torbie. Nie robicie sobie z tego nic i pakujecie zakupy do samochodu. Wracacie do domu i je wyciągacie. Dopiero w kuchni dochodzicie do wniosku, że macie na reklamówce ciekawe hasło reklamowe i logo. To właśnie dlatego 10-20 osób popatrzyło się na Waszą siatkę z zakupami i dobrze zapamiętało logo. 20 osób zauważyło reklamę wartą kilka groszy. Torby papierowe to naprawdę znakomity sposób na reklamę.

 

 
Torby papierowe z nadrukiem są coraz bardziej popularne, gdyż są skuteczne. Jeśli przejdziecie się z taką siatką przez miasto, to macie gwarancję, iż praktycznie 10-20 przechodniów zauważy Waszą reklamę. Jest to wspomniana przez nas wcześniej ciekawość. Torby papierowe z nadrukiem mają także inną, ciekawą cechę. Często posiadają napis „idealne do rozpalania’. Wiecie Państwo co mamy na myśli? Jeśli na torebce papierowej znajduje się taki napis, to pewnie w którymś miejscu będzie narysowana czarna plamka (zazwyczaj na rogi), którą można podpalić zapałką i w ten sposób wzniecić ogień w kominku lub piecu centralnym (takie torby wykonywane są z materiału a’la brykiet i klejone łatwopalnym klejem). W miejscy gdzie znajduje się pasek do rozpalania zazwyczaj znajdzie się także reklama. Teraz chyba już rozumiecie, że reklama może być bardzo skuteczna, jeśli umieścimy ją w idealnym miejscu. Osoby, które wymyśliły ten chwyt powinny pić szampana do końca życia. Torby z nadrukiem, ile to kosztuje? No właśnie. To jest bardziej pytanie do producentów niż pasjonatów reklamy. Taki przeciętny zestaw torebek reklamowych to koszt praktycznie 1000 ulotek. Mowa o zestawie 10 000 toreb papierowych. Jeśli porównać skuteczność ulotek do skuteczności toreb papierowych, to wyniki powinny pojawiać się same – torby są o wiele bardziej skuteczne i każdy to poświadczy. Jeśli za sumę 100 złotych macie do wyboru 100 ulotek lub 500 torebek papierowych o skuteczności zauważania blisko 75%, to co wybierzecie? Osoby trzeźwo myślące na pewno wybiorą torebki z papieru.

Po wpisaniu do wyszukiwarki hasła „torby papierowe producent” znajdziecie bardzo wiele firm, które zajmują się produkcją tego typu reklamy. Jak już wspomnieliśmy – ceny są bardzo niskie oraz atrakcyjne. Warto również wspomnieć o tym, że taka forma reklamy jest idealna dla osób, które zajmują się organizowaniem koncertów. W ich przypadku torby reklamowe z nadrukiem powinny być kolorowe, co oczywiście kosztuje nieco więcej, ale sama skuteczność stoi na bardzo wysokim poziomie. Tak naprawdę, to cały sukces reklamy oparty jest na prostocie. Nie ma sensu wydawać kroci na reklamy w telewizji, które de facto i tak nie działają, skoro można wydać tych pieniędzy mniej, ale otrzymać w zamian coś, co będzie musiało działać. Naszym zdaniem sukces tkwi w prostocie. Jeśli przyjrzymy się statystykom, to z łatwością zauważymy, że za kilka lat praktycznie wszyscy, którzy chcą coś sprzedać zdecydują się na torebki z reklamą. Nie ma w tym nic dziwnego, bo skoro coś działa, to trzeba z tego korzystać. Bardzo istotna jest również wiadomość, że codziennie powstaje coraz więcej firm zajmujących się projektowaniem grafik na torby z reklamą. Ich usługi nie kosztują zbyt dużo. Warto się nimi zainteresować.

 

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *